17.10.2020 - Saskatoon ja uudet tuotteet

Uutuus - Pakastekuivattu luomusaskatoon

Loppukesästä kerättiin 1. sato luomusaskatoonista. Nyt sitä on saatavana pakastekuivattuna kokonaisena marjana. Kevyt tuote on mahdollista toimittaa järkevästi postissakin.

Testaan myös pienemmän luomumustaherukkamehupullon toimivuutta rajoitetulla erällä.

Lisätty myös Nurmelan tuotepaketti, josta vaikka lahjaidea jouluksi.

Hanapakkaustuotteella uusi määräalennus 6 ltk jälkeen. Hyytelöllä määräalennus 12 purkin jälkeen.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 01.06.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Nurmela Holding Oy / Luomu Nurmela
Luomu Nurmela (FI-EKO-109)
Nurmitie 5
82490 Heinoniemi (Kitee)

050 554 2656
nurmela.office@gmail.com
www.facebook.com/luomunurmela/
3154293-7

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Tilauksen voi maksaa ensisijaisesti verkkokaupasta tilaajalle muodostettavalla PDF-laskulla.

Muut maksutavat tarjoaa Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Nurmelan kauppa yleiset ehdot.

Toimitus voidaan maksaa käteisellä, mikäli palveluntarjoaja ilmoittaa hyväksyvänsä käteismaksun.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Nurmela Holding Oy / Luomu Nurmela
Luomu Nurmela (FI-EKO-109)
Nurmitie 5
82490 Heinoniemi (Kitee)

050 554 2656
nurmela.office@gmail.com
www.facebook.com/luomunurmela/
3154293-7

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella, sinne minne elintarvikkeen kylmäkuljetus saadaan järjestymään. Mikäli toimitusaluetta on muutoin rajattu, rajaukset ilmoitetaan verkkokaupassa.

Toimituskulut sisältävät rahti/posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla valitaan käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Asiakkaalla on mahdollisuus noutaa tuotteet palveluntarjoajan tilalta erikseen sovittavana noutoaikana valitsemalla tilausvaihtoehdoksi “nouto”.

Palveluntarjoaja voi käyttää valitsemiaan alihankkijoita toimittamaan ostokset Asiakkaalle. Asiakas hyväksyy yhteystietojensa luovuttamisen tällaiselle alihankkijalle tilauksen toimittamista varten. Toimitus tapahtuu tilauksen yhteydessä ilmoitettuun toimitusosoitteeseen erikseen sovittavana toimitusaikana. Asiakas sitoutuu olemaan paikalla ja tavoitettavissa ilmoittamassaan osoitteessa sovittuna toimitusajankohtana, tai huolehtimaan siitä, että hänen valtuuttamansa muu henkilö voi ottaa tilatut tuotteet Asiakkaan puolesta vastaan.

Mikäli Asiakas laiminlyö edellä kerrotun vastaanottovelvoitteensa, voi palveluntarjoaja veloittaa häneltä kauppaan palautuvien tuotteiden kuljetuskustannukset, vaikka tuotteita ei myöhemmin lunastettaisi. 

Mikäli toimitus kokonaisuudessaan näyttää viivästyvän tai viivästyy, palveluntarjoaja pyrkii olemaan asiakkaaseen yhteydessä uuden toimitusajan sopimiseksi. 

Asiakkaan tulee välittömästi tuotteet saatuaan tarkistaa, että toimitus vastaa asiakkaan tilausta eikä tuotteissa ole näkyvissä mahdollisia ulkoisia kuljetusvaurioita. Tuotepuutteista ja kuljetusvaurioista on välittömästi luovutushetkellä ilmoitettava. Myöhemmin tehtyjä ilmoituksia ei hyväksytä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Verkkokaupan tuotesivuilla ilmoitetaan mahdolliset tiedossa olevat tuotteen saatavuuteen liittyvät rajoitukset. Nurmela Investment (Luomu Nurmela) ei takaa, että kaikkia tuotteita on saatavilla. Koska kyseessä on kausituote ja varmuudella ei voida sanoa, että satoa tulee tarvittava määrä, niin tuottajalla on oikeus toimitusmuutoksiin tai tilauksen yksipuoliseen perumiseen. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, ilmoittaa tuottaja tästä asiakkaalle.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaisesti etämyynnissä sovellettavaa peruutusoikeutta ei ole elintarvikkeiden ja muiden päivittäistavaroiden yksittäisissä toimituksissa. Peruutusoikeutta ei ole myöskään yritysasiakkaiden tilauksiin. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja tai muita palvelutuotteita.

Asiakas voi perua tilauksensa ennen kuin sen kerääminen on aloitettu ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.